Välkommen till världen Devon!

Vill börja med att säga grattis till Ditte och Dick som fick sin lille Devon imorse 05:05! Grattis grattis!!

Sen vill jag säga att nu är det höst på riktigt här. Fort går det också. Gick och diskuterade för några dagar sen om att det inte riktigt var höst för bladen var inte gula osv. Men nu är det gul/rött överallt. Massa mys enligt mig.Mitt liv rullar npå som vanligt utan vidare spänning. Det enda är väl att min hälsena börjar bete sig igen. Ajaj... Men jag vägrar bli sjukskriven, så det är bara att bita ihop, inte överanstränga den och käka antiinflamatoriskt så ska det nog bli bra.

Igår kunde jag inte hålla mig från att rida, trots det ovannämnda. Vi byggde upp lite hinder och skulle hoppa ett par skutt. Dalila var inte alls på det humöret och sårang bara förbi eller vägrade. Suck. Men men, man kan inte alltid vara på topp, right? Idag har hon iallafall vilodag, och jag ska också passa på att vila mig innan jag åker och jobbar. Fundera ut en ny bloggdesign också kanske?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback