Adoption av Killer och Sajko <3

Okej. Det tar emot, men jag måste hitta nya adoptivföräldrar till mina svarta (s)katter. Det är två kolsvarta kissar vid namn Killer och Sajko. Dom är riktiga partners in crime, med så sjukt stora personligheter! Fråga vem som helst som har träffat dom :) Inte en dag går utan att dom bjuder på skratt. Deras magar är överkänsliga mot spannmål och konserveringsmedel så de funkar dock inte på vanligt foder, utan måste äta Pro Plan light, som kostar runt 500 kr säcken. Jag vill att de är kvar som innekatter helst, så de inte springer bort eller blir påkörda och helst i stockholm så jag kan hälsa på dom! Det är verkligen 2 superkatter! Kasterade båda två, snart 2 år. Vet ni någon som är intresserad så släng iväg ett mail till [email protected] eller en kommentar här på bloggen.

Den som adopterar dessa två kommer inte ångra sig <3

Killer är en soffpotatis :)

 

Killer th, Sajko tv

Sajko <3

Sajko, Killer

K

S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback