bla bla blaaa

Hej hopp. Blev inget inlägg imorse, sorry for that. Sitter hemma i soffan och är mer eller mindre astrött. Myser brevid min pöjk med en kopp te och lyssnar på TOKMYSIGA Melissa Horn. Om ni inte hört henne förut, så lyssna! Hur mysigt som helst verkligen. Ny obsession kanske? Kanske. Är hästledig idag med. Ganska skönt med tanke på vädret, men jag saknar min gospålla. Tur att jag ska ut imorgon.

Jobbet idag gick bra. Men gissa om man fick känna om man levde? Ojojoj, tror halva stockholm, utan att överdriva, var där idag. Shit. Galet, galet. Gissar på lika mycket folk imorgon med om vädret håller i sig såhär skruttigt. Jävla snö. Jag var ju mer än redo för våååår! Planerade in första öl och grillkvällen ju. Får se om vi kan hålla tidsplanen iaf.

Q8 ringde idag igen och har redan gjort ett schema till mig. YAY! Taggad till tusen! Snacka om helvändning på den fronten. Arbetslös med noll motivation kvar, till att snart sitta med 3 jobb haha. Älskar det. Sk aju som sagt in på en till intervu imorgon 08:00. Sen får det vara nog med jobb haha.


Näe nog om det. Jo juste en sak till! Är det någon som har eller har ridit med ett par Mountain Horse Classig High Rider? Funderar på¨att köpa ett par sånna när plånkan tillåter. Men vill veta om de är okej eller skräp. Vill inte slänga allt för mkt pengar på stövlar nu när jag inte tävlar högre klasser och så. De jag har är ett par Treadstone stövlar, men de är lite för låga i skaftet. De var rena fyndet när jag köpte dem! Nya för en 500lapp tror jag det var jag betalade. 75% rea. Lovely.

De jag har nu. Helt okej slit och släng stövel.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback