Ett jobb till, sadelproblem och så vidare

HAHA min goda vän Zäta har gjort en bild. Tror det kommer se ut såhär när vi åker till Börjes Tingsryd om en månad? HAHAHAHA jag döööör :D

Jätteroligt tycker jag! Passade min trötta humor just nu :D

 

Nåja. En bra nyhet är att jag nog fixat ett till jobbi dag, YAY! Var på intervju igår på OKQ8 i Handen. Och de ringde redan idag och ville ha in mig imorgon. De struntade i de andra intervjuerna för jag är grym helt enkelt. Snyggt va? Så på måndag ska jag jobba där första gången. Spännande. En mindre rolig nyhet är att Dalila börjat få lite ont i ryggen igen. Inte jättefarligt, men hon ömmar. Så Sophie i stallet som är hästmassör bland annat kände på henne och kollade när jag red idag. Tyckte att Dalila gick emot lite väl mycket idag, trodde nästan hon var halt eller nått först. Men då såg Sophie att sadeln inte passar längre nu när Dalila gått ner i vikt och musklat om sig. Så det är ju bra att vi kommit till muskler och mindre vikt, skräääääääääp att sadeln inte passar längre. Så nu blir det en massa tömkörning så hon slutar ömma. Sen barbacka eller med westernsadeln. Får spara pengar till en ny sadel helt enkelt. Sophie skulle köra ut oss till stav för provning sen när det är dags. Bajs..

 

Men men så är det med det. Kanske går det bara att stoppa om sadeln? Får se vad dom säger på stav helt enkelt.



» Zäta

HAHA denna bild hade jag glömt ;)

Svar: grymt rolig :)
Jessica Ekholm

2013-01-14 // 23:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback