Fredag i all ära

Så var det fredag ja. Intervjun gick som sagt asbra. Ska in och jobba imorgon. Ägarna var hur mysiga och trevliga som helst. Riktigt varma och jordnära människor verkar det vara. Så jag fick bara bra känslor i magen efter. Skönt! Sitter iallafall hemma i min ensamhet ikväll. Kubbe skulle in till stan med en kompis på ett par öl, och jag får stana hemma eftersom jag ska upp sjukt tidigt imorgon. Segt värre när tågen bara går en gång i timmen på helger haha. Roar mig med bra musik, tända ljus och ett glas vin. Och surfar på en ROSA mini-laptop. Haha ite min grej att den är rosa, men iaf. En Acer mini är det iaf, assmidig. Perfekt att peta er i handväskan när man ska åka till jobbet osv. Glo på nån film på tåget. Tar ju en timme att åka. Får låna den av en kollega till Kubbe. Ska känna efter om det är värt att köpa en eller om jag kommer trötta och sakna min vanliga. Det tror jag iof inte. Men vem vet?

Juste, åkte förbi Skutan idag med mammas kanin Gunnar (som tydligen var en tjej, dock otur att döpa om djur). Mamma ska ju flytta till mindre och hade inte plats för ninen. Så de på Skutan tog tacksamt emot henne! Där får hon det bra. Blev välkomnad av en massa tjejer som nog blev kära direkt. Skönt.

Aja, nu ska jag glo på nån film eller nått. Tjipp!



Ja vi blev värkligen kära i kaninen! HUR söt som hällst! Gunnar kommer nog att få det bra här och vi ska göra allt för att få honom att trivas!

2010-04-10 // 14:10:37
» sara

Hej är det din egna häst ? :)

2010-04-10 // 17:53:43

Tildah: Vad roligt! Hoppas allt går bra! Håll mig gärna uppdaterad :D



Sara: Nej jag äger inte henne. Men jag har henne helt på foder och tar hand om henne själv. Betalar stallhyra, foder och allt som hör till. Så hon är nästan min egen :D Men ägaren är en god vän tillmig.

2010-04-10 // 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback