Happy puppy

Var nöjd med allt som livet ger, och allting som du kring dig ser..! *Sjunger vidare*

Jo, idag är jag glad. Jobbade ju inne i gamla stan idag, och det gick bra. De är supersnälla, mysigt ställe med lagom mycket att göra. Passa mig perfekt, plus att det bara är dagjobb. Kan bli lite kvällar när de har inbokade fester och det ä rju bara kul. Hoppas de blir nöjda med mig och att jag får så mycket timmar som möjligt. Ska jobba å tisdag och onsdag igen, sen får vi se hur de lägger upp schemat.
Är för övrgt helt stalledig idag. Behövdes, då jag la mig ganska sent igår, jobbade idag och det är mycket att ta in på ett nytt jobb de första dagarna. Är lite övertrött just nu, så därför är jag fortfarande vaken haha. Men imorgon ska jag ut på morgonen och släppa ut de små djuren, sen byt atill sommardäck på bilen, sen tillbaka och leka häst med Pörnille och Totte (dalilas pojkvän). Blir nog till att tvätta sn på kvällen. Men så får det bli.

Nu sk ajag gosa ner mig med min underbara karl och mysa. Han var ju som sagt ute igår och sov hos en kompis så jag har saknat skrutten en massa!

Hoppas ni har haft en bra dag också!

<Får ta en gammal bild, har inga bilder på den här lilla rosa datorn.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback