It's alive, yeees

God afton.

Blivit lite glest med inlägg nu igen ser jag. Sorry for that. Jobbet flyter på. Är ganska (läs mycket) trött när jag kommer hem. Är så mycket att ta in första vecka och så. Men det går bra. Min lilla Kubbe mår också bra, är så kär så jag spricker mellan varven :D Underbart! Och min lilla häst mår också bra. Hon är pigg och har lite vårkänslor, haha. Allt är bra helt enkelt.

Ska jobba torsdag fredag nu också. Sen på Lördag ska jag äääääääntligen träffa Zäta och ta vårbilder. YAY! Annars händer det nog inte så mycket.

Jo juste, har hittat adoptivmamma till Killer och Sajko nu <3 En gemensam vän till mig och min bror, Marie, ska ta hand om dem :) Och hon flyttar förövrigt till Ösmo nu i Maj. En till kompis här i skogen, plus att mina bebisar bor nära. Lovely.


Nu ska jag kolla på Bless the child. Verkar sjuukt läskig. Återkommer imorgon om hur den var, för den intresserade.

Ha en fin käll allihopa!



» jenni

Åh vad skööönt! =)

Men du säger ingenting!!! :O



Kraaaaaaaaam!

2010-04-15 // 07:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback