Jag vet att jag är en kämpe.

Ibland får man verkligen känna att man lever. Vet inte hur mycket Gudarna ska testa mitt tålamod. Men jag vet ju att det som inte dödar, gör en starkare. Men nu får det snart vara nog? Det enda jag vill just nu är att få börja jobba ASAP! Helst igår. Jag måste ha något att göra. Jag måste få anstränga mig. Jag måste tjäna pengar. Där ligger min största ångest just nu. PENGAR! Äckliga smutsiga pengar man måste ha till allt. Finns det en värre stressfaktor än pengar? Tror inte det. Min bror har ju adopterat mina två bebisar (katterna) och de måste ju ha specialfoder som kostar massor. Och nu har han inte råd att ha kvar dom. Och jag kan INGET göra. Jag har knappt råd att ha kvar mig själv. Give me a break! Finns det inte fonder att söka för stackars ungdommar som kämpar men ingenstans kommer? Till kämpar som mig? Känner ni till någon så tveka inte på att skrika till. Eller om det finns ett jobb. Vet nog ingen som har den arbetsmoralen som jag har. Det kan jag säga.

Nej nu ska jag städa vidare.


Min älskade Killer och Sajko <3


» jenni

NEJ! =o

De måste juh vara kvar!

Är ju dina håriga bebizar!

Måste de ha specialfoder?

Vad händer annars ? =(

2010-04-06 // 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback