Måndag hela dagen

God morgon!

Idag blir det full rulle. Möta mamma, förbi stallet och fixa lite, åka och hjälpa mamma storhandla, arbetsintervju, förbi Zäta och hämta resten av bilderna från lördags, kanske förbi Monica på en fika och så vidare. Kul när det händer saker :D Bästa är att jag inte har någon som helst tidspress nånstans. Jo intervju kl 14;30 that's is. Kommer bli asbra. Och solen skiner ju. Lovely.

Nu ska jag föna mitt hår och stila till mig. Hoppas ni får en superbra måndag!


Tagg tagg tagg!



SV: typ 51,4 procent tror jag att det var. Domaren var jättesnål med poängen på alla ekipage. Tur att LB:1 programmet fick en ny domare :P

2010-04-19 // 10:23:59

Svar: tack själv Jessica! För både ridtur och kaffe och en trevlig dag :-D <3

2010-04-19 // 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback