Premiär för skogen

Hej hopp. Gick upp innan tuppen idag med. Släppte ut hästarna, åkte sedan hem till Pernille och fick hjälp med att sätta på mina sommardäck. Bilen ser verkligen fräsh ut med sommarfälgar! Sen åkte vi till stallet och stack ut på en långpromenad med hästarna. Red runt till Alby först och sen över till Högsta. Blev en massa klättrande och trampande i skogen då vi skulle se var stigen till Tyrestaby gick. Självklart hittade vi inte haha. MEn vi kom tillslut in på Högstabanans område där vi även hittade en stooor vattenpöl som vi lekte i haha. Massa kul. Det blev en underbar vårtur i strålande sol, med premiär för skogen iår. Och Dalila skötte sig strålande! Fick något vårkänsloryck en gång och hoppade som en ponnybus, men vafan, är det vår så är det. Inget av dumheter alls. Älskade häst <3

Imorgon ska jag först till stallet på morgonen med Ulli och Martina. Efter det ska jag hem och tvätta för att sedan på kvällen åka in till stan och gå på min lillebrors studentskiva! Ska bli en massa roligt. Jag ska dock hålla mig skapligt nykter eftersom att jag jobbar på tisdag. Får se hur det går haha. 

Nu ska jag fortsätta vila lite. Är galet trött..


Vårkänslor? Japp!



Yes!Hon värkar trivas bra hittils! :)

2010-04-11 // 21:09:01
» Tette

Jag kan vägen till tyresta by, tror jag :P Om jag kommer ihåg ;) Kram

2010-04-15 // 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback