Geeks

Ja som sagt, idag vart det fotografering i stallet. Det blev jag, Pörnille och Ulli. Zäta fick såklart rida på Dalila med så jag kunde ta fina bilder på dem med :) Och oj vad fin Dalila blev i grönt schabrak och lindor :) Bilder kommer eventuellt upp senare ikväll. Längtar till om några veckor när det börjar bli grönt och torrt så man kan fotta på någon fin äng :) Blev ridbilder på volten idag. Roligt det med! Var ju ett tag sen det blev nya bilder på min lilla stjärna.

Åkte även förbi mor min efter stallet och fick lite god mat och sorbet. Massa mums. Sen hem och städa. Blir mycket städa när man bor två personer på 39 kvm haha. Efter städnningen så fastnade jag framför datorn. På tal om det så kommer evetuellt min nya mini pc hem i nästa vecka. Om vi har tur. Denna gång blir den inte rosa haha. Utan vit. Fräscht.


Näe nu ska jag slita både mig och min karl från datorerna och mysa ihop lite. Trevligt en lördag när båda är hemma.

<3

Nörd 1 <3

 

Nörd 2 :D

 

Slapptask :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback