hemlis.

Hej hopp.

Blev tidig hem fårn jobbet idag. Fick sluta redan 18:00. Tur var det fö rnu har jag storstädat hela lägenheten, vilket behövdes! Det är verkligen superfint här hemma när det är rent. Vill som sagt bara köpa lite nya prylar så skulle det bli asfint.Nytt överdrag till soffan, hyllor, tavla och ny matta. Sen måste jag ha en ny sadel, dressyrstövlar.. ja det blir billigt det här *host*

Imorgon händer det lite grejer. Ena saken, som jag hoppas så mycket på skriver jag mer om när det blir mer säkert. Tills dess får ni sitta ovetande, men hålla alla tummar iaf. Efter det blir det stallet och mysa med min älskade häst <3 Sen hem och äta mysmiddag med min fina Kubbe. Och vila en massa inför premiärjobbet på OKQ8 på måndag. 12-22 blir det då. Längtar verkligen. Det är ett jobb jag funderat på och velat ha ett tag nu. Just att jobba på mack. Passar mig nog perfekt.

Näe nu ska jag ta min kopp te och kolla på film.

Älskade <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback