bilder på älskade lyan

Så, nu fick jag äntligen tummen ur och tog lite bilder här hemma för den intresserade (jenni;)

Observera att vi endast bott här två veckor och är inte färdiguppackade och så. Lite sterilt so far, men iaf.

Sååå, här har ni. Min drömlägenhet!

Köket(bild tagen från dörren)

 

Observera min nya bästa vän på bänken till vänster.

SodaStream som kan göra energidrycker <3<3<3

 

dörr ut mot vardagsrum

 

ljuuust och fint! Nya vardagsrummet.

 

Tvmöbel, dock inga sladdar rätt dragna utan bara tillfälligt uppsatt..

 

fishies och vinkyl.

 

:)

 

Sovrum, bara garderober till vänster.

 

tillfällig tvmöbel i sovrummet tills vi fått upp tv'n på väggen.

 

Badrummet har fått en liten färgklick

 

Hall

 

Jepp, såhär bor jag nu. Det slår skitösmo BIGTIME! Utsikt to die for gör fan allt. Bästa läget i Haninge haha. JAg kommer aldrig flytta härifrån. Aldrig.

 

Nu ska jag göra ett nytt försök att rida. Var där imorse och m,ockade och fixade foder, men segade ihop och orkade inte rida. Nu lyser ju solen också, dags att passa på. Imorgon blir det inflyttningsfest i form av kräftskiva ute på tomten här med. Grannarna plus konstfacket som har sina lokaler utanför ska tydligen också ha uteparty imorgon. Kul att se hur det slutar :D 2 fylleslag på en och samma tomt kan inte bli annat än askul!

 

Nu kör vi!



» jenni

det är verkligen jättefint!

ser hur mysigt ut som helst! =)

2010-08-21 // 12:37:58

Skitfint!!! Måååste se när ja kommer hem!!

2010-08-21 // 23:29:49

snygg soffa! ;D vi har en likadan

2010-08-22 // 10:48:33

Haha, ja du ser :) den är fan bäst!

2010-08-22 // 14:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback