God morgon.  Ja vad vore mitt liv utan hun...

img_0208 (MMS)

God morgon.  Ja vad vore mitt liv utan hundra projekt? Sitter just nu i ett kaos kök med kartonger och saker överallt. Vi bestämde oss för att flytta redan imorgon mesans jag är ledig och alla som ska hjälpa till har semester. Hihi jag är ju inte direkt olycklig över att vi flyttar tidigare. Skönt att spara in tid och pengar på resväg redan i orgon :) yay! Men men igår var jag uppe med tuppen och åkte till stallet vid 7 snåret. Fixade all markservice och red sedan iväg en sväng runt slingan med Karin som har stallet. Vi avslutade med galoppträning på rundbanan och herreguuud! Hahah min häst är llite mangas just nu. Skrittar på som om hon gick på tjack med spetsade öron, travar i frisk takt och är jäääättemodig överallt. Tvekade inte en sekund på att springa först. Och sen i galoppen.. Jo där bockar vi och sparkar och ser allmänt glad och busig ut. Redde ut det ganska bra genom att driva på henne en massa. Så flöt hon på i lugn galopp sen och verkar så tvärnöjd med livet! Boxen har hon inte tuggat på ännu heller. Nice. Men nu i veckan och helgen blir det lite vila för henne om ingen kompis kan rida. Måste ju flytta och få ordning. Men nej, nu ska jag till ica och köpa sopsäckar.



ska du flytta:)

2010-08-05 // 10:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback