Hej hej hallå. Haha ja det här med att j...

Hej hej hallå. Haha ja det här med att jag snart döper om mig till Jessica flyt Ekholm håller jag fast vid. Idag fick jag och älsklingen lägenheten i Österhaninge!! Så jäääävla glad! Den var så sjukt jävla fin och mysig. Ljus, luftig, utsiken ska vi i te ens prata om :) niiiiice!! Åh så om 2 veckor bör det av dit <3 äntligen komma tillbaka i Haninge. Nära jobbet och Dalila och alla vänner. Vi har sjukt stor tomt att nytja så räkna med massa grillmys framöver :) nu blir det till att börja organisera inför flytten med att packa smart och hyra flyttbil. Tur att jag jobbar på OKQ8 :)



» jenni

yay! du har gaaaaalet mycket flyt! aldrig vart med om liknande!

jag förväntar mig att jag och penglan blir inbjudna till grillning och massa mys nästa sommar =)

och jag ska tvinga er skaffa en uppblåsbar pool till lilltjejen!



love ya!

2010-08-01 // 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback