Hej min nya älskling

God kväll.

Precis hemkommen efter en fartfylld dag. släppt ut hästar, pysslat hemma, fixat med flyttstädningen i Ösmo, hämtat min NYA BIL (!!!!) och sen käkat kinamat. Det är nog en massa till som jag hunnit klämma in. Fika med Carro tex.. Och imorgon blir det stallet och kika på tävlingar, sen rida ut och sen jobba. Och åka en extravända med bilen. Asmysig att köra, går utav bara helveta och är superbra. Gillar den redan skarpt. Fick ner priset på den för att en ruta ska bytas. Och nu ska den bara tvättas och vaxas upp, putsas lite sen tona rutorna så är vi redo för allt :) Ska ta lite bilder sen när jag kommer ihåg det med.

Näe, är trött och mår lite mysko, ska krypa ner i sängen medans Kubbe, Stoffe och Johanna spelar Wii och dricker vin.

Jag vet. Nu ÄR jag gammal. Pallar inte kröka och har en kombi. Plus att vi bor på landet med alla mormödrar. Pension nästa? Näe dags att styra upp det här.

En annan dag.

Nattinatt :)



Kan inte se vissa bilder :-((

2010-08-29 // 14:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback