Ny bil på gång!

Wiiiie! Haha nu är otåliga Jessica i farten igen :)

Jag har ju gått och funderat på en kombibil ett tag. Men igår så tog jag tag i saken och värderade min bil, letade annonser och hittade ett riktigt kap! Ska åka och kolla på en Skoda Octavia ikväll :D Den ser ruskigt fräsch ut och har gjort alla servicar. Hoppas att det är nått att ha. För då säljder jag min bil i helgen och köper denna. Behöver ha en större bil, speciellt med dragkrok, vilken den här har. Så jag kan dra transport själv osv. Slippa låna bil hela tiden. Och få plats med allt i den :) Känns awesome!

En sån :)


Fräsch å fin, på bilderna iaf.

Turbo och grejs i den moahahah.

Så det är kvällens planer. Sen ska jag rulla till ångestösmo och fixa med flyttstädningen som vi lejt bort. Annars händer inte mycket idag. Carina ska rida idag, så imorgon fpr jag äntligen rida igen! Längtat som faen! Inte ridit sen i måndags ju. Och imorgon är det full fart med lokal hopptävling i stallet också så då blir en runda i skogen alldeles utmärkt.

Näe nu ska jag slöa vidare här i soffan ett tag till. Behövs kan jag säga.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback