Småsnack

Tjena tjena.

Här sitter jag och poppar crash test dummies och får lite nostalgiska minnen. HAr betalat alla räkningar och varit duktig. Måste åka till ångestösmo bara och hämta en räkning som antagligen hamnat där. Sen förbi stallet och lämna stallhyran. Och sen jobba. Har även hunnit åka en vända med släpet och lämnat saker hos monika som vi ¨lånade till kräftskivan som kubbe styrde upp här i helgen som var. Ocg duschat. Är hästledig annars ända till på lördag. Känns skumt. Eller ja, inte helt ledig, ska släppa ut de små djuren imorgon och på fredag. Men ifortsättningen blir det nog att jag betalar fullhyra och skippar fodringar. Känner att all ledig tid jag kan få ihop är välkommen. Annars är det ju som sagt full fart på mig dag ut och dag in :)

Träffade bästa Zäta igår också! Sjukt roligt, saknat dig en massa Zätis! Synd att båda var sega som rövar bara haha. Så kan det gå Men zäta fick rida min lilla älskling och jag agerade fotograf. Lyx att ha ett så ljust ridhus, bilderna blir asbra verkligen! Mer sånt, tack! Och Lilla Dalila skötte sig super. Skönt att dampet ¨håller på att försvinner. Hoppas jag.

Näe nu ska jag fixa till mig innan jobbet och sen susa iväg. Hoppas ni har en fin dag, trots vädret!



Haha, ja fy va vi va sega igår! asg! Men då kan de bli ibland, man har sina tröttare dagar liksom :-D Men de va himmla trevligt ändå :-)



Håller med om ridhuset! Jäklar va fina bilderna blir! Annars får man ju damp när de är så mörkt :-D

Perfekt ju!



Vi får ses snart igen tycker ja allt!

2010-08-25 // 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback