Trotsålder?

Hej hopp.

Idag blev jag som 11 igen. Trotsig och jävlig. "Du ska inte rida på en vecka och ta det lugnt". Sure, hann inte mer än komma ut i stallet idag innan jag satt upp i sadeln. Tog det visserligen ganska så lungt, skrittade att varv på slingan i gott sällskap av Göte. Men allt kändes bra i huvudet så vi travade lite också. Och sen lite galopp på volten.. Fy mig! Men allt gick bra och huvudet mår bra. Ska dock inte rida förens i helgen nu tror jag. Måste försöka ta det lungt så det försvinner snart.

Senare idag kommer mitt hjärta hem med ett Nintendo Wii till mig :D YAY! Han köpte med lite olika spel som han trodde jag skulle gilla haha. Typ mario. För jag hittar inga rologa tvspel till xboxet som vi har. Och jag råkar gilla tvspel. Så var det med det.

Mer än det här så hade jag nog inte så mycket vettigt att tillägga. Ska hoppa in i duschen och fixa mig innan jag ska åka och jobba igen. Har kvällspass hela veckan.

Näe in i duschen nu!


Gillar att hösten är smått påväg. MYS!



» jenni

visst är det wunderbart! Småkyligt i luften!



OCH SNART ÄR DET JUUUUUUUUUUUUUL

2010-08-23 // 14:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback