Hej!

God morgon. PAssar på att skriva lite medans jag har tid. Jo, vi har ju som sagt flyttat tillbaka till Haninge Kommun, äntligen! Vi fick min drömlägenhet i Österhaninge. Det är så sjukt fint, kan inte beskrivas med ord. Bilder på lägenheten kommer när det inte står en massa kartonger och påsar all over the place. Tar sin tid att få ordning när man samtidigt jobbar, tar hand om hästen och pojken sin. Men vi har massa tid på oss :)

Var iväg här om dagen och kollade på soffor också. Hittat två stycken olika sm vi velar mellan. Ska åka och kika en sista gång och se om vi kan bestämma oss för en av dem. Feting soffa med divan blir det iaf. Och det finaste bordet ever. Kommer bli sjukt fint här. Det är det redan förvisso.

Min lilla häst har fått extra vilodagar den här veckan i och med all packning och flytt. Hon gillar det nog haha. Men ska ut vid lunch idag och rida en sväng. Slingan och kanske liten sväng i ridhuset. Får se vad vi hittar på. VAr och släppte ut de små liven imrose, men åkte hem emellan och ska göra frukost till min karl nu när han vaknat tänkte jag <3  Efter allt detta så ska jag jobba. Såklart.


Oh ja juste, överlevde alla dunderåskan som var och härjade igår? Shit vad läskigt det var. Från pissmörkt till att det kom 4 blixtar på rad och hela himlen lystes upp en gång i minuten. Såg flertalet feta blixtar på himlen, ganska häftigt ändå :) Men mest läskigt!

Sneakpeak på vardagsrummet


En bit av köket. Älskar utsikten vi har åt tre olika håll <3


Fönstrena högst upp på gaveln är våra :)



» jenni

det är verkligen supercharmigt! har ni haft tur med grannarna också? =)



åskavädret var maffigt!

var ute med rocky när det höll på som mest dock - då kände man sig ganska så liten =s

2010-08-08 // 09:47:14
» jenni

bilder bilder bilder!

2010-08-10 // 13:27:17

borde komma bilder i helgen efter vi e klara med vardagsrummet :)

2010-08-11 // 09:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback