24 december

Hej hopp i julfirandet. Tar en paus mellan xbox kinect spelandet. Verkligen ett superroligt spel! Kubbe fick det av mig i julklapp hihi. Och jag fick den snyggaste klockan mitt öga skådat, så fick jag även en armaniparfym, handdukar, Jamie Olivers kokbok o lite annat smått o gott. Supernöjd är jag :)

Imorgon är planen att jag och Sassa drar på en roadtrip till småland för att fira julafton nummer 2 med min mamma <3. Dock skrivs det massa om att det är snökaos och skräp på vägarna, men om man kör försiktigt och undviker småvägar borde allt gå bra? Hoppas gudarna är med oss, jag vill träffa mamsen!

Annars är allt lugnt. Vi letar vidare efter en vovve som kan flytta hem tills oss bland annat. Och jag sitter och funderar på hur jag ska få ihop 150000 kr till denna fina pålla. Kolla länken <3 sötsaken är 3 år och huuur fin som helst. Bidrag mottages tacksamt!




Ska nog flirta extra med mamma och se om hon tycker att jag varit snäll i år :D haha som om liksom..?

Nog om det, nu ska jag fortsätta fira jul här hemma med min älskade och mysa ner med pepparkakor och julmust. Hoppas alla haft en lika mysig jul som vi :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback