du,dum

Jag vill ha lördag. Vi vill ha lördag. Nu nu nu. Men den som väntar på något gott.. Åh det känns så himla spännande och roligt! Och någonstans så känns allt redan så rätt. Lilla Leo får mer än gärna komma hit nu :) Plus i kanten är att hans kullsyskon och uppfödare brukar vara här ute vid Årsta slott och spåra tillsammans, vilket vi såklart är med på. Massa roligt, speciellt med en hund som ska ha visat så stort intresse för det. Lördag, lördag lördag. Nu nu nu.

Dalila då? Jo hon mår så bra så. Skulle ha ridit igår, men den blev en massa pyssel och gos istället då klockan tickade iväg. och likaså minusgraderna. Och idag ska medryttaren ut så jag vet inte vad jag ska hitta på. Funderar på att baka lussekatter kanske? Och vila upp mig inför en ny vecka med jobb. Och gå förbi Lille grå och ge henne lite morötter kanske :)Älskade lilla häst.


De har vart jättebra i USA, har inte kunnat haft det bättre, helt otroligt! :-D

Absolut att Oboy o Leo måste leeeka :-D hoppas det blir bra poolare. Kan ju gå en massa mysiga promenader tillsammans o vete allt :-)) Jättekul jue :-D



Vi ses snart, synd att ja inte kunde titt förbi idag :-(



<3

2010-12-05 // 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback