Hej jag heter Jessica och kom precis på at...

img_3862 (MMS)

Hej jag heter Jessica och kom precis på att jag har en blogg :) har varit fullt upp här på sistone. Dels så har leo fått flytta tillbaka till sin familj vilket känns pisstråkigt! Men våra promenader funkade inte då han ville busa och kampa för mycket och vi fick inte slut på det. Var inte kul att veta att varje promenad avslutas med blåmärken på hela armarna. Så var det inte tänk :( så vi letar vidare efter en ny familjemedlem. Men vi tackar för tiden vi fick med leo, han är en fantastisk hund på alla sätt. Men vi rådde inte på det. Vad gäller lille grå så mår hon bra. Träningen ligger lite på hyllan just nu för det är pisskallt o jag har tusen andra saker just nu. Men hon dör inte av det eftersom hon inte får någon vila på sommaren. Läs mellan raderna att hon blir så tjock då :) men hon känns grymt fin iaf. Och så snart är det jul också. Kommer fira julafton hos kubbes mamma och sen åka ner till min mamma på juldagen. Roadtrip!!! Wiiie! Kommer bli kul. Nu ska jag iaf krypa ner under täcket med min godispåse och kolla på en film. Dötrött efter att jag gick upp 04:15. Bläää och god natt :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback