Jaha jaha. 2010 är snart slut och vi klive...

img_3891 (MMS)

Jaha jaha. 2010 är snart slut och vi kliver in i ett nytt år med spännande äventyr. Mitt år har varit hur bra som helst! Jag fick en alldeles egen häst, min drömlägenhet brevid min häst med världens bästa pojke, ett kalasjobb och så mycket mer! Jag har träffat många nya härliga vänner och så vidare. Känns hur bra som helst när jag tänker efter. Taggad för ett nytt år med mer spännande upptåg. Vårt firande blir först på jobbet till kl 18 sen hem och äta middag med bra vänner och firande här hemma. Kommer bli hur bra som helst. Ingen stress o panik. Så blir det taxi till jobbet på lördag haha. Kommer nog vara lugnt som fasiken då gissar jag på :) bra bra. Nu ska jag putsa klart det sista på min storstädning här hemma o sen sova. Ha en trevlig nyår och jag, kubbe och Dalila önskar alla ett gott nytt år!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback