21 ferbuari

Nu är jag verkligen less på vinter. Totalt less! Nu har det kommit så myclet snö att jag får sparka upp min ytterdörr för att kunna komma ut. OCh jag måste haffa tag i en traltor idag med då bilen från jobbet som jag tog hem i fredags sitter fast på parkeringen. Så en traktor måste dra loss den och eventuellt ploga upp parkeringen. Snark. Jäkla bakhjulsdrivna skitgrejjer!

Sååå, planen blir nog att stanna inne i övrigt. Några tips på vad man kan göra? Förutom film, om det inte är en sjukt bra sådan. Jag ska inte till stallet alls idag då jag har medryttare. Skulle behöva städa men det orkar jag inte. Vill göra något roligt! Tips, tips, tips!


Näää, ja ä int bitter! :D










Älska nya designen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback