Det är dags för fredagsmys..!

Hej hopp!

Igår var vi på aktivitetsdag med barnen i skolan. För min del blev det bowling i vårby, vilket var jätteroligt! De hade öppet bara för oss och körde discobowling. Det tog på krafterna och ryggen dock. Så kan det gå. Idag är det en vanlig skoldag, nästan en halvdag för min del. Ledig 2 timmar på eftermiddagen innan jag ska agera skolbuss till 4 barn. Jag är en liten allt i allo :D

Har jag några planer för helgen då? Nej inte direkt. Vill mysa lite  extra med min fina Kubbe, får aldrig nog :) Några tips på en bra film? Sen är det stallet som gäller, och tvättstuga på söndag. Inga galapremiärer, ingen röda mattan, inga kändisfester eller nått för min del den här helgen!

Nu måste jag hoppa iväg och stila till mig lite. Hörs sen!



<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback