Feeelåt.

Nu är jag trött på det här! Jag har varit sjuk i evigheters evigheter nu! Inte okej...

Anyhow, jag suger på att blogga, hemskt ledsen. Men allt rullar bara på nu, inget nytt spännande på g. Dalila mår bra som vanligt, jobbet är jätteroligt och jag stormtrivs, lägenheten mår bra (småstökigt dock) och jag och Kubbe mår bra! Jag är kär som aldrig förr och mår så bra! Det är nog det enda som händer just nu. Jag har äntligen fått min stabila tillvaro med ett måndag till fredagjobb. Loves it!

Om jag piggar på mig under dagen så står det tvättstuga på schemat ikväll.  Vill ut i dagsljuset och hitta på något också. Får se hur dagen blir helt enkelt. Nu ska jag dricka en kopp te och diska lite. Kanske..! :)


Mina fina <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback