Gott och blandat!

Hej hopp.

Gårdagen var sjukt rolig. Började som sagt med middag på en kinarestaurang, vilket var hur gott som helst! Sen bar det av till söder där vi mötte upp en massa av Kubbes vänner. Tog en fördrink där sedan gick vi och spelade biljard. Massa massa roligt. Blev lite efterfest uppe hos Jonas också. Så idag mådde man som man förtjänade... Host..

Ska snart åka till min fina fina häst iaf och pyssla lite. Och efter det blir det att åka till WIllys och storhandla. Behövs, om man säger så!

Ska även sätta mig och säka nya jobb, IGEN! Fick nämligen besked om uppsägning igår, till råga på allt. En månad kvar bara.. Blev lite chockad om man säger så. De behöver kompetent och utbildad personal, och det kan jag ju förstå. Men det kanske de skulle tänkt på vid intervjun? Jaja, det var en sjukt nyttig och rolig erfarenhet. Och det som inte dödar mig, gör mig starkare! Tråkigt att det jag höll tummarna för innan är bara att glömma nu om jag blir arbetslös.

Well well, nu ska jag väcka min tokbakis 25-åring <3

Så det så!



Fan vad dåligt att göra så! Som du skriver, då skulle de ju inte anställt!!!! Fan vad sur jag hade varit

2010-02-27 // 21:58:26

Fan va tråkigt jessika! Håller med Annika! De som anställt borde ha tänkt på de innan! Rutten stil!!!!

2010-03-01 // 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback