Lördag morgon

God morgon!

Vaknade för en stund sedan och har fått i mig frukost. Har sovit som en stock inatt. Skönt vill jag lova! IDag ska jag svänga förbi stallet och hjälpa Carro att kolla på två sadlar till sin häst. Hoppas att någon av dom passar. Ska självklart passa på att mysa med min prinsessa också. JAg ska dock inte rida, för Pernilles kompis Annika ska låna henne idag. Hoppas de sticker på långtur, det behöver hon :)

Annars händer inget nytt spännande. Ska städa fint här hemma till imorgon. Blir nog bara att vi äter nån mysig middag med dessert och myser med varandra. Ska ni hitta på något speciellt imorgon? Tycker att alla hjärtans dag känns så klyshigt.. Men men, det är vad jag tycker. Men visst, lite mer mys kan man ju alltid fixa en dag om året.

Vad ska ni andra hitta på för kul idag? Tycker alla är lite fega med att kommentera..

Ha en fin dag iaf!


Guuud vad jag saknar sommaren!


» jenni

Jag med saknar sommar!

SAKNAR SAKNAR!



Bara så du vet.

I sommar ska du med till rudan så ska vi bada, sola och bygga sandslott med Liten <3 =)

2010-02-13 // 09:59:44

Klart vi ska :) Fast jag badar inte, håller mig till att sola :P

2010-02-13 // 10:25:35

fixar kylboxen :) öl öl öl och en strand. blir inte bättre

2010-02-13 // 20:28:32

Tycker också alla hjätans dag e lite "överdrivet". E ju som villken dag som hellst ju :-).

Ska du till Dalila nått i veckan eller till helgen? Säg till... jag joinar gärna!

2010-02-14 // 01:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback