Söndag igen då..

Åh, är så nööjd! Tack babe! Hoppar in på bloggen titt som tätt för att se hur fin den blev. Nu blir det ett nöje att blogga igen :)

Vi har precis kollat på film här hemma. Innan det försökte vi gräva fram både min och skolans bil som står här. Min (älskade) bil tog sig ur inskottningen utan minsta problem, trots knämycket snö! Älskade bil! Men skolans gamla bakhjulsdrivna sitter fast som aldrig förr. Kunde  inte ens gräva loss den. What to do?! Måste ju köra in den till skolan imorgon. Ska se om vaktis bil kan dra loss den. För när man väl behöver en traktor i Ösmo så syns inte en enda! Haha så jäkla typiskt.


Juste, sa jag att de skottade fram alla andras dörrar här innan, förutom min? WTH liskom :) Men någon timme senare var min trappa också fin!


Tycker ni får börja kommentera bättre nu, kom igen jag vet att ni vill! :D

Försökte fånga på bild hur nästan insnöade vi var imorse. Det var snö så jag fick putta upp dörren, och sen var det upp över anklarna. Bilden gör knappt rättvisa haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback