Tänk om! :)

Åh jag hoppas, hoppas! Kan inte säga just nu vad, kan berätta när jag vet säkert hur det blir.

Det är en dålig egenskap jag har. Otålig som ett barn innan julafton. Och att jag oftast tar ut lycka i förskott innan allt är klart. Måste lära mig att hejda allt. Tåååålamod Jessica, tålamod!



Men håll tummarna för faaen!



» jenni

BEEEEEEEEBISAAAAAAAAR? ;p



Jag tror jag vet vad du pratar om:)

Och jag håller tummar och tår och hår och ja allting som går!



(jag rimmade hihihi)

2010-02-25 // 08:32:21
» Zäta

Du är tvungen att berätta för MEJ! ;-) Jag har mina aningar vad det skulle kunna vara.

2010-02-25 // 15:31:47

Haha inga bebisar :D kan berätta när eller om det blir klart :p

2010-02-25 // 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback