Tjillevippen!

Mors kors.

Idag var det en ganska rörig dag på jobbet för min del. Fick vicka för ena läraren som var sjuk. Gick ganska bra. Men gissa om jag är trött nu? Höll på att somna på tåget hem haha. Men hjärtat mitt väntade i Handen på mig så vi åkte hem tillsammans, lagade stuvade makaroner o köttbullar och fick umgås. Massa mys! Men nu är jag ultratrött, småfryser och ska nog gosa ner mig i sängen tror jag. Ska ändå upp pisstidigt imorgon och släppa ut de små djuren i stallet innan jag åker till jobbet. Och ge min stjärna en massa morötter o pussar :D Ska eventuellt möta upp Carro sen och åka och köpa en sadel med henne. Jag har varit med och passat ut en del så lite hjälp kan jag nog vara till hehe.

Jaa, det här var en kort uppdatering. Men det var iaf en uppdatering. Jag höll nääästan på att få en kul bild imorse att dela med mig av. Jag till och med tänkte på bloggen när jag såg det hahah! När jag satt på tåget mot jobbet så ser jag en bonde brevid mig med ett par rejäla träskor på sig. Mitt i vintern?! What the hell haha! Skulle precis smygfota, men då satte sig nån kontorssnubbe ivägen :( Mucho lustig karl såg det ut att vara. Hoppade av på södra på köpet. Söderkisar alltså :D

Nej men nu ska jag ge upp. Natti!



Vinterns mode?



» Tette

Du är utmanad

tettes.bloggspace.se

2010-02-08 // 22:10:31

Svar: Jaaa ja hoppas det asså! :-)

Och jaaa ja tycker vi skall ses snart! Min brummelisa skall bli tankad av pappi nu nåndag, så snart kan jag åka o hälsa på dej! :-)

Kör på ångorna just nu nästan! hihi!!

2010-02-09 // 12:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback