Bildbomb

Har ju inte bloggat så br ade senaste dagarna, men jag har tagit en hel del bilder, så nu kommer det en bildbomb från mina senaste dagar. Enjoy!


Jag var hos Emelie och Sebbe och blev indragen i deras kärleksproblem - Monopol.




Vädret var konstigt




Jenni, Engla och Rocky var över på midddag - Flygande Jakob.
Jag har nog dolda talager inom mat..!


Dalila blev vaccinerad och skulle gå en promenad


Simon följde med oss på en sväng i kylan.


Diskuterar något..
Observera hur miniliten Dalila ett tu tre ser ut!


Simon fick åka en bit tillslut. Modigt!


Jaa, när man är full är mycket roligt tydligen.. Hetland var nyårsnattens grej.



Jessica! sjukt ful bild på mig den får du ta bort..

2010-01-02 // 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback