Blablabla?

Idag var jag in till nynäs och fixade med en massa papper. Sen förbi med Jenni för att fixa med mer papper. Kom hem, fick mat, fick samtal om att ena jobbet vill ha mig på en gång, men lönen är på tok för liten. Jag är 21 år och VÄGRAR jobba för den lönen som var under 90 kr. Ångest, för jobbet var mysigt! Ska löneförhandla och se vad vi kommer fram till. Skulle ju också in p en annan intervju idag, men min hälsena pallade verkligen inte. RIngde och frågade om jag kunde komma nästa vecka och det gick bra, bara jag ringde så. Ska även få ut en tjej som ska provrida Dalila på söndag. Hon verkar väldigt amitiös och possitiv. Känns bra so far det med. Allt om allt så känns det som om jag är på rätt väg igen. Tappade bort mig ett tag, men är snart back on track!

Imorgon ska jag ut till busan och ta en mystur med lite gas över åkrarna tror jag. Tokan behöver få göra av med lite energi nu. Vi har legat på "latsidan" ett tag, jag har inte haft fullt så mycket tid för henne. Bad, bad Jessica!

Men nu; dags för filmmys <3


Tjoooock heeest en varm sommardag <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback