Delete!

ÅH! Vad jag HATAR när man skriver ett inlägg och sedan råkar radera det! GAH!


Pust.. så.. Nyss hemkommen från nynäs. Var på möte med arbetsförmedlingen. Gick bra. Ska till stallet och rida ut med Ullis, ena medryttaren i stallet. Sen hem och äta middag.

En kul sak är att på onsdag så ska jag på intervju som elev assistent på en skola. Jag håller alla tummar att jag får det för det verkar otroligt roligt och givande. Plus att jag kommer nog växa en del som individ. Skönt med ett måndag till fredag jobb, då jag hinner med både Kubbe och Dalila. Stackarna får ju inte bli lidande av att jag bara jobbar kvällar på nån restaurang annars. Kul att testa på något nytt också! YAY!

Nej nu ska jag bege mig mot pållan <3 Fortfarande inga tips på vad man kan göra över helgerna, som int ekostar skjortan?




Jo en sak till, haha! Ny bloggdesign blir att vänta. En aningen "hästigare" design, lämpligt va?


» Zäta

Nuuu ska Z leka med din design!!! :-D

2010-01-18 // 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback