Finally!

Imorgon är det löning. Imorgon ska alla räkningar betalas. Idag är dagen då jag ska sitta, eller ligga och skaka av ångest över hur jag ska få det att gå ihop. Men vet ni? Jag är glad, taggad och nöjd! Har suttit med min babe i Ecxel och gjort upp budgeten bra nu. Och vi kommer ha en bra månad, trots alla odds! Varför sa ingen det här till mig för ett par veckor sen? :D

Anyhow, Rösten min är totalborta. Kan knappt prata, men de små ljud jag lyckas få ur mig är skrattretande, tydligen. Men det gör inget. Jag är glad ändå. Jobbet är massa roligt, ska gå på jakt efter ett skrivbord imorgon och inreda lite :) Vet inte riktigt med vad än, pärmar, papper och pennor kanske? Får småkika på de andras haha.

Das vass alles. Eller hur det blir. Nu ska jag fixa te och slå igång en mysig film. Morgondagen blir kul-jobb, matshopping och pållan! YAY!


hur mycket ensilage får hästen? har du provat att öka mängden?

2010-01-27 // 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback