En och en halv..?

Hej hopp.

Igår åkte jag och Kubbe in till Söder för att ta ett glas vin med bocken, vän till Kubbe. Det var massa lugnt och trevligt, satt och babblade halva natten. Sen offrade grabbarna sig och sprang till Burger King mitt i natten och hämtade hem mat. JAg blev för seg för att åka hem så vi sov kvar. Först försökte vi trängas och sova tillsammans i Bockens ena soffa. Men jag blev totalmosad och skuttade över och sov i den minsta lilla soffan jag någonsin sett. Men en prasslande sovsäck. Väckte halva stan bara jag rörde mig lite haha.

Åkte hem imorse, fick bajsont i hälsenan igen.. Blev inge stall idag, snälla Carro fixar. Tack!
Ska snart skicka pojken min till Ica för att införskaffa mjölk så det blir pannkakor gjorda! Mums! Sen ska vi nog se Paranormal activity, eller hur det stavas. Vi har skjutit upp den filmen jättelänge nu, men efter Bockens goda recention så måste jag se den! Time to go.

Tjipp!




P.s Dagens roligaste kommmentar:

K  -Vem är det?
J   -Enok..
K  -Enokenhalv?
K&J - HAHA!



» jenni

PANNKAKOR!!!!!

2010-01-09 // 16:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback