F*ck yeah!!

Hej jag heter Jessica och jag fick ett heltidsjobb som elevassistent på en skola i Bagarmossen idag!
                                                                    IIIIIH!


Jag är så glad! En stor sten har lättat från mitt hjärta. Och det ska bli så spännande att jobba med något som jag aldrig gjort förut. Jag ska jobba med elever främst i åk1-6. Fritids och svenska, och eventuellt en del matte. Massa kul! Och jag kommer få mitt egna skrivbord i lärarrummet, hur vuxet och stort känns inte det? :D Lilla Jessica liksom? Skönt också att äntligen hittat ett måndag till fredag jobb, endast dagtid, men ändå så blir den ena dagen aldrig den andra lik. Kommer nog bli superkul, plus att jag kommer nog växa en hel del i mig själv.

Och på tal om annat, hästar :)
Var ju Dalila-ledig idag då min nya medryttare är ute. Men inte blev det pålle-ledigt för det. Nej nej! Jag och Zäta åkte ut och busade med Monicas små islänningar. Skrittade ut en sväng i djupsnö barbacka. Massa mys att få snacka lite skit och umgås med henne. Ska ut till min stjärna imorgon iallafall <3

Nej nu ska jag slänga på en film och förbereda mig för min första arbetsdag som är redan imorgon!





Bloggen kommer fortsätta byggas på. Så ursäkta röran igen :)




hihi ponnibuuus


Skulle försöka få med alla på bild, men min pålle gick iväg, Zäta hoppade av och Menja var bara söt!


HAHA juste, Carro hittade en egen stil att spela GH på igår :D


Det sjuka var nog att hon spelade bra sådär med!



HAHAHAHA den där bilden då ja sitter av dögarva ja åt! xDDD flumm asså

2010-01-21 // 01:19:52

BTW ser ja helt SÄR ut på den andra bilden.. haha!

2010-01-21 // 17:02:10

Uuunderbart att du fått ett jobb Graaattttiis till det!!!

Och härligt att läsa att du hittat en medryttare också.

Fin början på året ju :)



Skojsigt att ni hann med lite ponnybus tillsammans. Det är bara att hugga in på mer ponnybus om ni får lust.

2010-01-23 // 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback