God morgon!

God morgon!

Idag står det provjobb på schemat. Känns bra. Hoppas det är ett jobb för mig och att jag får det. Då ska jag jobba röven av mig och spara pengar och belöna mig med en resa sen. Tagg!

Hade en tjej ute som provred Dalila igår, vilket gick bra och de båda verkade trivas med varandra. Dalila var noll stressad eller så. Känns bra faktiskt! Hon ska få komma ut igen och få känna på henne ordentligt, det är ju alltid lite svårt första gången. Men jag fick låna Tettes nya pålle Skipper och rida med ut en sväng. Han en en 100% westernhäst så vi pratade ju inte riktigt samma språk haha. Men det gick bra och Pörnille hjälpte mig iaf. Myspålle.

Idag blev det inget stall då jag måste flänga runt nu på dagen för att hinna med allt innan jobbet. Ska förhoppningsvis in till nynäs, förbi min mamma och sen hooka upp med Helena i handen. Full rulle idag! Måste även springa till Ica och köpa hem lite mjölk. Snark. Varför finns det inte mjölkbilar som det gjorde förr?¨Smidigt att få hem ny mjölk på trappan varje morgon. Kanske vore en affärsidé? Haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback