Hej mitt vinterland 2.0

God morgon!

Jaha, så kom det mer snö. Typiskt. Får se om jag får ut bilen från parkeringen om en stund. Gårdagen rullade iväg snabbt. Jobbade, blev en timme sen då skolbussarna körde fast, åkte och plockade upp baby, storhandlade, köpte skor (uggkopior), gardiner, dukar och en plastfilm att pimpa upp köket och köksbänkarna. Tidigare var bänkarna grå/vita, nu är de träfärgade. Ser såå mycket fräschare ut! Ska visa före och efter bilder sen. Igår fick vi även hem GuitarHero5 med gitrarr, så vi satt och spelade tills klockan blev för mycket haha.

Dagen idag blir jobb, sen hem och pyssla vidare. Kanske tvätta? Snark. Ska förbi pållan på vägen hem sen och pussa på henne :D Har en massa morötter till henne med.

Men nu ska jag fixa mig och sen åka. Hejs!


Jag vill till värmen!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback