Lite ditt, lite datt..

God morgon.

Intervjun igår gick bra, ska in och provjobba imorgon. Måste bara hitta en vit skjorta att jobba i. Någon som har en till låns? Ska jobba ett par dagar och se om det är något för mig, och om det är det så får jag jobbet. Känns bra. Lite jobbig adagar och tider bara, är ledig ons och tors sen jobbar man fre, lör sön mån tis 15-21. Hej jag heter Jessica och kommer inte ha ett liv! Sk akolla om dom verkligen menar att jag ska jobba vaaaaarje helg, jag är ju också människa?

Igår när jag var och red pluttan så var hon sjukt taggad. Stack ut till ängarna vid motorvägen och travade lite. Sen "snubblade" hon in i en galopp och drog heeela ängen med mig. Dumma häst. Vände sen, traaaavade tillbaka, fort gick det men hon travade snällt. Skuttade ut i djupsnön så hon fick ta i lite extra och göra av med energi. Sen traskade hon på glatt hem. Ska införskaffa ett par boots nu när hon är broddad också. Hon skrycker och trampar upp små sår. Jobbigt!

Idag ska jag evetuellt in till nynäs, hitta en vit skjorta som sagt, och träffa en eventuell medryttare.

Vill verkligen ha en ny blooggdesign nu med. Med en fin header med Dalila o mig kanske?


Smutshäst <3



Svar: Jag förstår din kännsla också, man har ju liksom inte dött bara för att man flyttat :-P Mobilen och mejlen finns ju liksom :-) och Ösmo ligger ju inte alls långt ifrån haninge heller!



Men visst är det så jävla tråkigt när sånt inträffar? Jag har vart med om det så många gånger nu så ja pallar fan inte bry mej om det längre... skiter nån i att höra av sej till mej tänker jag göra dessamma :-)

2010-01-13 // 12:14:21

Kul förresten att du skall provjobba! Hoppas de går bra! :-D

Jag sökte ett butiksjobb igår i en hästaffär i sickla :-) I det personliga brevet fick en "Jag rida dalila bild" vara med :-P

2010-01-13 // 12:17:04
» Elin

Fin blogg! :)

2010-01-13 // 12:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback