Tråksöndag

Jisses vilken seeg söndag. Men det är ju bra att ta det superlugnt ibland med. Var i stallet imorse och släppte ut hästarna och mockade lite snabbt. Åkte sedan hem och kröp ner med min babe igen, då Jessica skulle låna Dalila idag. Gårdagen med medryttaren gick superbra föresten! Glömt skriva om det tror jag? Dalila var hur avslappnad som helst, fast hon var mongo med mig innan. Sjuukt pigg har hon varit de senaste dagarna, men de passar verkligen. Plus i kanten är att Erica (medisen) gärna vill träna och bli duktig. Super! Jag ska ta tag i träningen så fort jag får ekonomi och tid för det. Har ju fått upp en bra kondis och en del muskler nu så nu är det bara latmasken som ska bort haha.

Men men, nu ska jag stila till mig för Kubbs och jag ska snart över till Jimi och Mikko på en fika. Våra enda Ösmovänner sofar. Jag har ju Karro också såklart <3 Efter det blir det nog film, som vanligt.

Har ni något tips på vad man kan hitta på såhär i fattiga tider på helgerna? Kolla på film, spela tvspel och Yaty är det enda roliga vi kommit på so far. Tips uppskattas!


Nu ska vi ju börja simma! massa skoj o plaska runt i barnpolen jue :) dom säkert sånna där flyt dynor man sätter runt magen som du kan få låna.

2010-01-17 // 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback