Bla bla bla

God morgon. Usch jag har haft huvudvörk i 3 dagar i rad nu? :/ Trodde det berodde på åskan innan, men den försvinner ju inte. Sjukt. Hoppas det går över under dagen. Ska snart gå till tvättstugan iaf. Sen ska jag jobba. Har en sån där jobbig vecka framför mig.. Ledig på onsdag, jobb resten av dagarna. Och nästa lediga dag är onsdagen därpå.. Woho! Men jag har ett bra jobb och det blir bra pengar. Så man ska ju kanske inte klaga. Sen har jag ju veckor när jag bara jobbar 3 dagar. Så det så.

Efter jobbet blir det hem och tvärsomna då jag öppnar imorgon,. Upp kl 04 igen, wohiooo! Ska leka med min älskade häst efter jobbet då med. Längtar tills på fredag när lönen kommer. Vill shoppa träns :) Men det blir nog inte så mycket pengar över eftersom vi ska flytta Dalila och måste hyra transport, låna en bil, köpa nått att sätta upp på boxväggen så hon inte tuggar osv. Pengarna kommer nog rulla iväg utan problem denna månad. Well well..

Näe nu ska jag sluta skriva en massa tomprat och gå och tvätta. Och vet ni? Jag HATAR att gå och tvätta i tvättstugan. HATAR!

Ha en fin dag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback