flytten

Klant som man är så lyckades jag låsa min telefon igår haha. Och sj'lvklart en söndag eftermiddag när kundtjänst är stängt. Men nu har jag fått liv i den igen, efter kötid på 35 minuter... snark!

Allt med flytten och Dalila har ¨gått så bra så bra. Hon är glad, äter och en massa pigg när vi rider :) OCH, hon har inte tuggat någonting ännu,vilket jag tror är en stressgrej. Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder nu idag när ja är där ute. Massa mys är det iaf. Och gissa om jag är glad att jag stallat in henne nu när vi hade oväder, och bara regn på väderkartan en vecka fram? Visst, det är en häst, jag vet, men hon fryser ofta faktiskt. Fryser så hon skakar om det är lite för kallt och regnar. Så hon gillar nog att få komma in nu. Perfekt med 4 fodringar också. Dalila gillar detta ^^,

Näe nu ska jag äta frukost och bege mig mot stallet. Tjipp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback