Gräs, gräs, oändligt med gräs...

Hej hopp.

Äntligen kommer det regn! YAY! Snacka om att det var på tiden. Sitter i köket med ett tänt ljus och en kopp te och njuter av att det inte är så varmt haha. Så kul kan man alltid ha det. Sjuk i huvudet som jag är så vaknade jag ju såklart 06:30 på min lediga dag.. Suck. Men gick upp och städade innan jag åkte mot stallet och mötte upp Carina som skulle få rida Dalila. De klickade direkt och Carina tyckte att Dalila kändes som en blandning av hennes 2 förra hästar. Kul! Jag bestämde mig även idag för att jag nog flyttar Dalila nästa helg. Vill få det gjort och överstökat och få bort mina saker från Herrhagen så de inte är ivägen. Just nu har jag ingensans att göra av de.. Too much junk haha. Näe men det blir nog bra. Få flytta över henne medans det är lugnt där och de flesta är ute på bete. Så får vi se om hon får beta mer där eller gå i nån gräshage och komma in på kvällarna. Hon är fan redan för fet. Jobbigt det där, man vill ju att de ska få njuta av sommaren också. What to do? Vad skulle ni gjort?

Hur vi än gör blir det kalasbra iaf. Det blir det alltid :)

Nu ska jag ta och laga lite indisk mat här hemma. Jummie Jummie!!

Bild på oss från förra året.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback