Hej hej hallå. Vet ni? Det är varmt. Aaa...

Hej hej hallå. Vet ni? Det är varmt. Aaaaningens för varmt nu kan jag tycka. Synd att klaga, jag vet men vafan ser här är larvigt. Skulle varit ledig från och med i morgon men rök in på att öppna. För snäll ibland, jag vet. Men men det får man alltid tillbaka sen. Ska krypa ner och svettas lite med min käresta och kolla på film innan jag måste sova. Ska ju upp kl 4 imorgon. Sen ska jag baske mig vara ledig. Well, annars flyter allt på som vanligt. Väntar otåligt på att få flytta min lilla häst!! Vill nu nu nu. Få vänta till i början på augusti iaf. Beroende på hur fet hon blir vill säga. Kul kommer det bli iaf! Kommer dock sakna sönder mig efter min pörnille och totte. Men jag vet ju var de finns, och de vet var vi finns. Näe folk, film nu. Peace!



JAG VET SVINVARMT ÄR DET NU FÖR TIDEN.MEN DET GILLAR VI ÄNDÅ TROTS ALLT:d

2010-07-15 // 21:37:37
» jenni

jag veeeeeeeeeet! jätteirriterande! och de på blocket ligger däromkring också. ja de "billiga" alltså.

får spana in på maxi sen då =)

2010-07-16 // 11:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback