Hej hopp. Igår förmiddags var jag och hjär...

img_0186 (MMS)

Hej hopp. Igår förmiddags var jag och hjärtat iväg till tyrestaby och promenerade i 30 grader och sol. Smart? Nä. Mysigt? Massa. Förutom när vi blev jagade av en svärm med bromsar som ville äta upp oss haha. Gick förbi 2 söta fölisar som låg däckade på marken också. Hur söta som helst! Tog en glass och åkte vidare sen. Jag åkte förbi dåntorp och fyndade lite beggade saker till Dalila som vintertäcke, benpaddar, lindor, transportskydd och en hel del till. Och idag fick jag lite scabrak och flugpannband av snällaste Monica! Tack! Nu behöver jag nog inte shoppa till Dalila på ett tag. Eller nån vecka iaf haha. Hur som, ska fixa klart hör i stallet och sen åka och jobba. Är så jäkla duktig som härdar ut och rider i den här värmen. Ändå börjar Dalila bli fet igen. Snark.



» Ulle

Hur har det gått? Har du provat betesreduceraren?

2010-07-14 // 10:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback