helgen.

God morgon. Nu har jag lite att skriva om, kul va?

I fredags fyllde jag som sagt hela 22 år. Jag började dagen med att åka till stallet för födelsedagsfika och rida en sväng med Jessica. Jag fick en pelhamstång till Dalila som jag ska testa att ha som rida ut bett. Hon blir ju lite stark mellan varven och så. Ska då testa det på dubbla tyglar så det inte är skarpt för henne hela tiden som det blir med ett delta. Utan bara när det behövs. Hon gillade den sådär. SKa testa idag med och se vad hon säger. EFter det åkte jag och Jessica iaf hem till mig och började fixa mat och grejs innan gästerna skulle droppa in. Vi käkade, fikade och hade trevligt. Blev så himla glad att så många av alla jag hade bjudit över faktiskt kom :P Vi hade en jättetrevlig kväll iaf.

Sen igår så åkte jag, Kubbe och Kisse ut till Dalarö för att äta lunch/middag i solen på ,Mysingens terrass. Hur trevligt som helst! Gick sedan och satt oss vid vattnet och bara snackade skit. Kom sedan hem, somnade till en stund och avslutade med att kolla på Eurotrip.  Så min helg har varit mycket bra faktiskt.

Hoppas ni haft en lika bra helg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback