lycka

Jag känner mig så lycklig. Känns som om jag har allt man kan önska sig. Ville bara få ur mig det.

Jessica <3 Jakob



» Ulle

Hej! Kul att du hittade min blogg! Jag har själv ett hbl som är helt otroligt lättfödd... =( Hon har gått med betesreducerare sen i maj och den fungerar helt perfekt. Har varit lite skeptisk till den men den fungerar faktiskt. Har på den mellan 7-19 ungefär,sen har jag gjort en liten natthage i beteshagen,om du fattar vad jag menar. Där går hon utan mask. Hon rids oxå för fullt och i år har hon lyckats hålla vikten. Trots att hon reds fullt ut även förra sommaren var hon smällfet.. Inte kul.. Kan verkligen rekommendera den! Hon går med mulen i backen hela dagen och "betar" men får ju i sig mindre. Lycka till!

2010-07-06 // 15:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback