Morgon stund..

God morgon. Sitter här och funderar lite kring livet och allt där till haha. Kunde som vanligt inte sova ut imorse, vaknade vid 7. Har lagt upp annons på Countysadeln igen bland annat. Funderat lite över flytten till ekeby osv. Har även hittat så sjukt mycket fina saker jag vill köpa till både mig och Dalila. Högst upp på listan ligger iaf ett rundsytt träns med bred nosgrimma. Hööks har ett, till okej pris. Ska nog åka och kika på det iaf. Sen vill jag ha mängder med nya schabrak och lindor i fina färger. Och då till det här med färger. Vilka färger passar skimmlar i? Tycker det är jättesvårt, vill inte att hon ska se ut som en ponny haha. Jag har oftast grått, marinblått eller grönt på henne. Vill ha vinröda saker också, kanske kan bli fint? Nörd som jag är och vill att allt ska matcha haha. Köpte nyss ett olivgrönt, och det passade hon INTE i kan jag tillägga :)

Well well. Ska slappa hemma innan jag ska åka och jobba sen. Ska se om jag kanske åker förbi Emelie på en snabbfika. Ska bli så kul att stå på samma gård som henne, YAY!



Hit ska vi :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback